جوان ایرانی
جوان ایرانی

جوان ایرانی

ملاقات

همانا خداوند در روز قیامت به بنده اش می فرماید :

ای فرزند آدم من بیمار بودم و تو به عیادتم نیامدی ! من از تو غذا خواستم ولی تو مرا اطعام نکردی !

بنده می گوید :

پروردگارا چگونه تو را عیادت میکردم ، و چگونه تو را اطعام میکردم، در حالی که تو سرور جهانیان هستی ؟

در آن حال خداوند میگوید :

آیا نمی دانستی که بنده من بیمار شده و تو عیادتش نکردی !

آیا نمی دانستی که بنده من از تو غذا خواسته ولی تو اطعامش نکردی !

آیا نمی دانستی که اگر او را عیادت می کردی و یا اگر او را اطعام میکردی ، من را با او میافتی ؟

نظرات 1 + ارسال نظر
رهسپار شهدا جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:29 ق.ظ http://www.khakrize90.blogfa.com

روزی هزاربار اگر دلت را شکسته ام
بی خود به انتظار وصالت نشسته ام

هربار این تویی که رسیدی و در زدی
هریار این منم که در خانه بسته ام

هر جمعه قول میدهم آدم شوم ولی...
هم عهد خویش، هم دلتان را شکسته ام !!




با تبادل لینک موافق هستید؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد