جوان ایرانی
جوان ایرانی

جوان ایرانی

آدم...

آدم های ساده را دوست دارم.

همان ها که بدی هیچ کس را باور ندارند.

همان ها که برای همه لبخند دارند.

ادامه مطلب ...

...

اما چه رنجی است لذت ها را تنها بردن و چه زشت است زیبایی ها را تنها دیدن و چه بدبختی آزار دهنده ای است تنها خوشبخت بودن! در بهشت تنها بودن سخت تر از کویر است.دکترشریعتی

گل آفتاب گردان رو به نور می چرخد و آدمی رو به خدا

گل آفتاب گردان رو به نور می چرخد و آدمی رو به خدا .
ما همه آفتاب گردانیم . اگر آفتابگردان به خاک خیره شود و به تیرگی ؛ دیگر آفتاب گردان نیست
آفتاب گردان کاشف معدن صبح است وبا سیاهی نسبت ندارد .

ادامه مطلب ...

کوتاه ترین فرصت یادگیری ...

شجاعانه ترین 6 کلمه ای که می توان بیان کرد

من قبول می کنم که اشتباه کردم


ادامه مطلب ...

...Change

Change Your Words

Change Your World

3صافی

شخصی نزد همسایه اش رفت و گفت: گوش کن! می خواهم چیزی برایت تعریف کنم.

دوستی به تازگی در مورد تو می گفت....

همسایه حرف او را قطع کرد و گفت:

ادامه مطلب ...

نگاه به آینده...

پیری برای جمعی سخن می گفت ...

لطیفه ای برای حضار تعریف کرد همه دیوانه وار خندیدند.

بعد از لحظه ای او دوباره همان  لطیفه را گفت و تعداد کمتری از حضار خندیدند.

او مجدد  لطیفه را تکرار کرد تا این که دیگر کسی در جمعیت به آن  لطیفه نخندید.

او لبخندی زد و گفت:

 وقتی که نمی توانید بارها و بارها به  لطیفه ای  یکسان بخندید، پس چرا بارها و بارها به  گریه و افسوس خوردن در مورد مسئله ای مشابه ادامه می دهید؟

گذشته را  فراموش کنید و به جلو نگاه کنید.

صداقت...

صادق بودن مثل باردار بودن است؛ یا باردار هستید یا نیستند؛ یا صادق هستید یا نیستند. حالت میانه ای وجود ندارد.

غم ...

  اگه قرار بشه هرکسی بزرگ ترین غمش رو برداره و ببره تحویل بده،

اطمینان دارم با دیدن غم های دیگران آهسته غمت رو در جیبت می گذاری

و به خونه بر می گردی 

هیچ وقت برای تغییر دیر نیست

هیچ وقت شخصیت خودت رو برای کسی تشریح نکن

چون کسی که تو رو دوست داشته باشه بهش نیازی نداره،

و کسی که ازت بدش بیاد باور نمی کنه.



ادامه مطلب ...