جوان ایرانی
جوان ایرانی

جوان ایرانی

قدرت تلقین در یک باشگاه بدنسازی

دریک باشگاه بدنسازی پس از اضافه کردن 5کیلو گرم به رکورد همیشگی  ورزشکاری ؛ از وی خواستند که رکورد جدیدی برای خود ثبت کند ؛  اما  او موفق نشد ؛ سپس  از او خواستند 5 کیلو گرم کمتر از رکورد همیشگی  خود را امتحان کند  و ایندفعه او براحتی وزنه را بلند کرد ؛ و این مسئله برای ورزشکار جوان ودوستانش  امری طبیعی بود ولی برای طراح این آزمایش ؛  هیجان انگیز و باور نکردنی  ؛ زیرا اطلاعات غلط به ورزشکار مذکور دادند ؛ زیرا وزنه  دفعه اول 5 کیلو کمتر از رکورد همیشگی بود و وزنه  دفعه دوم  5 کیلو بیشتر از رکورد همیشگی  .

نظرات 3 + ارسال نظر
یوسف نیا پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:11 ق.ظ http://www.mehvar.com


سلام
همانطور که مستحضرید برای افزایش بیننده سایت ، موتورهای جستجو از اهمیت فوق العاده ای برخوردارند. و یکی از روشهای بسیار مهم و از همه جالبتر رایگان، برای افزایش امتیاز در موتورهای جستجو ، تبادل لینک بین سایتها و وبلاگهاست.
سایت محور باPageRankسه و با بیش از 1000لینک مشتاق تبادل لینک با شماست.
به همین منظور شما می توانید با ثبت لینکتان درhttp://www.mehvar.com/link/register.aspx بطور کاملا رایگان از این مزیت استفاده کنید. همچنین خواهشمندیم متقابلا لینک http://www.mehvar.com
را درسایت یا وبلاگ خود با یکی از عنوانهای :
سایت نیازمندیها
نیازمندیها
آگهی رایگان
فروشگاه اینترنتی
حراجی اینترنتی
لینکستان
قرار دهید. بدون اینکه اجباری در ثبت لینک ما داشته باشید در اولین فرصت و در سریعترن زمان لینکهای ثبت شده را تایید وارادتمان را کامل می کنیم. ضمنا اولین دوره قرعه کشی لینکستان محور انجام گردید امیدواریم در قرعه کشی های بعدی لینک شما یکی از برندگان باشد. شما محور توسعه هستید.
ارادتمند یوسف نیا

hamid پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:23 ق.ظ http://downloadha1.blogsky.com/

سلام
وبلاگ واقعا خوب و زیبایی دارین
به شما تبریک میگم
خیلی لطف میکنید اگر به وبلاگ ما نیز سر بزنید
آرزوی ما تبادل لینک با شما ست
اگر مایل بودید . امر بفرمایید با چه اسمی شما دوست گرامی را لینک کنم .
ارادتمند شما حمید

رامین پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:43 ب.ظ http://www.bose-talaeeeee.blogsky.com/

سلام وبلاگ زیبایی داری
به وبلاگ منم سر بزن
فقط نظر یادت نره
اگه برای تبادل لینک یا لوگو موافقی
منو به نام
ورود دخترا اکیدا ممنوع! لینک کن
خبرشو بده که من با چه اسمی لینکت کنم


میدونستی که وبلاگت معدن طلاست؟چرا نمیخوای از وبلاگت علاوه بر تفریحی بودنش استفاده مالی بکنی؟
آیا میدونستی از طریق وبلاگت میتونی درامد ثابت ماهیانه داشته باشی و حتی اگه خودتم نخواستی فعالیت کنی از طریق زیرمجموعه هات که تو سیستم عضو میکنی ماهیانه در آمد ثابت داشته باشی؟اینا اصلا کاری نداره و چند دقیقه بیشتر وقتتو نمیگیره.با گذاشتن بنرهای تبلیغاتی سیستم اکسین ادز به ازای هر کلیک که روی تبلیغاتت بشه تا سقف 70 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر نفر که به سایت دعوت کنی مبلغ 100 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر کلیک که رو تبلیغات زیر مجموعه هات بشه مبلغ 5 تومان پورسانت میگیری.این عالی نیست؟تازه اگرم نخواستی این فعالیت ها رو بکنی میتونی فقط عضو سایت بشی و از ابزار وبمستر فوق العاده سایت برای زیبایی سایت و افزایش آمار بازدیدهای وبلاگت استفاده کنی.که کاملا رایگانه مثل سیستم تبادل لینک و پیلم نما و خبرنامه . میتونی هر روز خودت 1 بار روی تبلیغات متنی و روی تبلیغات گرافیکی وبلاگت کلیک کنی و پورسانتشو گیری.حالا اگه تصمیم گرفتی تا عضو سایت بشی از طریق لینک زیر میتونی اینکارو بکنی:
http://www.oxinads.com/?a=22415

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد