جوان ایرانی
جوان ایرانی

جوان ایرانی

سحر شد...

سحر شد یار بی همتا نیامد
یگانه منجی دلها نیامد
نهاد آدینه را موعود دیدار

هزار آدینه رفت اما نیامد

نظرات 3 + ارسال نظر
آرزو پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:45 ب.ظ http://tamameeshgheman.blogfa.com

salam


sheer zibaie bood...besyar lazat boordam

در زندگی همه چیز را از خدا بخواهید
که اگر برآورده شود نعمت است و اگر برآورده نشود حکمت است
و از غیر خدا چیزی نخواهید
که اگر برآورده شود منت است و اگر برآورده نشود ذلت
از خدا خواستم تا دردهایم را از من بگیرد
خدا گفت : نه
رها کردن کار توست . تو باید از آنها دست بکشی .
از خدا خواستم تا شکیبایی ام بخشد
خدا گفت : نه
شکیبایی زاده رنج و سختی است .
شکیبایی بخشیدنی نیست ، به دست آوردنی است .
از خدا خواستم تاخوشی و سعادتم بخشد
خدا گفت : نه
من به تو نعمت و برکت دادم ، حال با توست که سعادت را فراچنگ آوری
از خدا خواستم تا از رنج هایم بکاهد
خدا گفت : نه
رنج و سختی ، تو را از دنیا دورتر و دورتر ، و به من نزدیکتر و نزدیکتر می کند .
از خدا خواستم تا روحم را تعالی بخشد
خدا گفت : نه
بایسته آن است که تو خود سربرآوری و ببالی اما من تو را هرس خواهم کرد تا سودمند و پرثمر شوی
من هرچیزی را که به گمانم در زندگی لذت می آفریند از خدا خواستم
و باز گفت : نه
من به تو زندگی خواهم داد ، تا تو خود از هر چیزی لذتی به کف آری .
از خدا خواستم کمکم کند تا همان قدر که او من را دوست دارد ، من هم دیگران را دوست بدارم .
و خدا گفت : آه ، سرانجام چیزی خواستی تامن اجابت کنم ...


....
man upam va montazere hozore sabze shoma

[ بدون نام ] یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:11 ق.ظ

باز کن پنجره دل که کسی می آید...
بگشا دیده که فریاد رسی می آید....
در نمازت که به اخلاص و دعا می خوانی ...
طلبش کن که فریاد رسی می آید...
سلام....
خیلی قشنگ...
اندیشه تون سبز ودلتون نیلوفرانه...

sید محسن احمدزاده دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:03 ب.ظ http://www.ansaralreza.blogsky.com

سلام
حاجی چرا آپدیت نمی کنی؟
راستی من داخل وبلاگم یک شمارنده گذاشتم که تعداد نفرات بازدید کننده رو نشون میده و موقعیت جغرافیایی و تعداد بازدید در روز و ....
اگر تمایل دارید که این شمارنده کدش رو براتون بفرستم منو در جریان بزارید.
برادر کوچک شما سید محسن

باسلام آقامحسن ممنون میشم اگه اون کدرا برام بفرستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد