جوان ایرانی
جوان ایرانی

جوان ایرانی

تذکرات آموزنده


 امروز که قامت ها موزن است خون ها گرم و قلبها زنده است باید برای فردای سخت اندیشه کرد


نظرات 4 + ارسال نظر
سید جمعه 30 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:30 ق.ظ

ثابت قدم و راست قامت باش مثل کوه
جاری و با طراوت و نشاط باش مثل رود

عسل رز شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:24 ق.ظ http://asaleroz.blogsky.com

سلام
قدومت گلباران که مایه دلگرمی من شد.
باز هم بیا دوستت دارم

محمد شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:44 ب.ظ

سلام
تا به صبح آینه درآینه لبخندزنیم
دلِ خودرابه دلِ آینه پیوندزنیم
بایدازسرخ ترین سیب توکل بخوریم
تکیه برشانه ی پرمهر خداوندزنیم

تاخدانخوادحتی یه دونه برگ هم ازدرخت نمی افته.هرچی خیرباشه پیش می آد حاجی!
توکل به خدا

دخترتان سه‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:24 ب.ظ

یا حق
سلام
تقدیم آموزگارم
برای تو خواهم بهترین ها را
تمام آبها و سرزمین ها را
من از آن خالق یکتا برای تو
طلب کردم تمام آرزو ها را

امید وارم تاامروز دیگه خوب خوب خوب شده باشید

(( یاعلی ))

سلام ممنون لیاقت این جملات زیبای شما رانداشتم.به افرادی چون شما افتخار می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد