جوان ایرانی
جوان ایرانی

جوان ایرانی

باسلام به همه جوانان ایرانی امیدوارم که بتونم حرفهاوشعرهای خوبی براتون داشته باشم.

تا ظهور آینه

باز امشب بی قراری میکنم                    باغ دل را لاله کاری میکنم

شعر ای تنهاترین دمساز من                    ای صدای خسته آواز من

با تو می گویم نماز لاله را                   کشتن شمع و سکوت ناله را

شیعه هر دم بوی موسی می دهد            نخلهای کوفه معنا می دهد

شیعه یعنی معنی اسلام ناب                               شیعه یعنی درد دل با چاه آب

یا علی در سینه ام جا مانده ای                            پس چرا اینگونه تنها مانده ای

امشب اشک دیده ام مهمان تو                             می زداید درد را درمان تو

می نشینم یا علی با خوان تو                               می شوم هر شب علی مهمان تو

امشب از فرط نماز کامله                                  گشته چشم بی قرارم حامله

هر شب از احساس خود پر می کشم                     تا حسین کربلا سر می کشم

کربلا ای مدفن خورشیدیان                                ای عبادت خانه توحیدیان

روز عاشورا چه شد ای آسمان                            سربداران را چه شد ای آسمان

تیغ با خون ، شیر بازی می نمود                          درد ، شعر آسمانی می سرود

یک طرف انبوه سیل کافران                               آن طرف خورشید و جمعی صابران

ناگهان خورشیدیان را سر زدند                            سربداران تا حقیقت پر زدند

شیعیان از خون پاک آفتاب                                 می شکوفد غنچه اسلام ناب

دوستان هنگام آیش میرسد                                  فصل باران نیایش می رسد

السلام ای نوح کشتیبان من                                  کی نشیند کشتی ات در جان من

پشت درهای حضور آینه                                   می نشینم تا ظهور آینه

مهدیا قلبم برایت مرده است                                اشک در چشم ترم افسرده است

از دعای جمعه دیگر خسته ام                              خود بیا هر روز حتی شنبه هم

مهدی صفیاری

نظرات 5 + ارسال نظر
هاجر یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 11:46 ق.ظ

سایت خوب در ارایه محتوی ارزیابی می شود. موفق باشید

[ بدون نام ] یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 11:46 ق.ظ

ّّّّّّّ چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 12:27 ب.ظ

idenshz جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:58 ق.ظ http://www.idenshz.mihanblog.com

با سلام خدمت شما دوست
عزیز و گرامی وبلاگ
خوبی داری ازش استفاده
کردم اگه موافق باشی با
هم تبادل لینک کنیم اگه
موافقی به وبلاگ من سر
بزن و منو با خبر کن
ممنونم از شما دوست
عزیز

idenshz جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:20 ق.ظ http://www.idenshz.mihanblog.com

با سلام خدمت شما دوست
عزیز و گرامی وبلاگ
خوبی داری ازش استفاده
کردم اگه موافق باشی با
هم تبادل لینک کنیم اگه
موافقی به وبلاگ من سر
بزن و منو با خبر کن
ممنونم از شما دوست
عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد